poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dwa słowa...



Chyba zwariowałam... 

Fragment wczorajszej nocnej rozmowy z blogerką:


 - Odchodzisz już?
  - N
ie :) Czytać będę, Kury kiedyś skończę, o ile będzie je ktoś jeszcze czytał, to i tak dla siebie je skończę. Dwulicowość skończę i nie wiem może wpadnę na jakiś pomysł? Chciałabym, bo lubię to grono, tylko nikogo kopiować świadomie nie chcę.
Chociaż w tym momencie na coś wpadłam… ale to jakiś chwilowy pomysł…


No i tak dzięki Oli jest zarys. Mam nadzieje, że przeleję swe myśli na klawiaturę, że nie utracę zapału.
Nie wiem czy powinnam dalej w to się bawić? Nie wiem czy podołam? 
Albo się uda, albo będzie totalna klapa. Kiedyś. 

Jeśli chcesz poznać historię Patryka i Natalii wpisz się do INFORMOWANYCH


Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. To ja z tego miejsca dziękuję Oli, ż stała się twoją inspiracją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na realizację tego pomysłu! :)

    OdpowiedzUsuń